DigiTek6 Tema e-læring
Ex på definition af læringsmiljø og design:
Behavioristisk = Instruktivisttisk
Kognitivt = Konstruktivistisk
Det digitale i praktisk undervisningen = Et paradigme skrif
Definition af læringsmiljø og design
Øvelse 1:
Vores skole har nogle platforme som bruge til evaluering. (LMS)
- Elevplan
- Fronter
- Feecbook
Skole kører den model pædagogik/Teknologi.
For flere år siden investér skole en masse med appel tv , ipad osv.
Problemet er bare at der ikke er nogle af lærer der bruger det.
Hvem beslutter hvad:
Det er her vi skal have ledelsen
Hvornår, hvorfor, hvorhen, osv.
Her skal vi lave et e-lærings forløb, ud fra et forløb vi kender
Her brugte vi Kolbs læring cirkel.
- Her bliver fimet som underviser i et praktisk oplæg.
- Sender elever ud i byen, og løse en opgave
- Sende resultatet tilbage på fecbook
- Her vil ske en feedback for både lærer og de andre elever.
- Link til gruppe arbejde http://ryanvibe.blogspot.com/2017/09/6-uv-dag-case-e-lringsforlb_19.html
Her arbejde vi med
https://metro-digitek.blogspot.dk/
Det er super sjovt, at vi er mange der kan tale sammen, på en gang og hvor vi kan lave video opkald , sammen og chatte, skrev sammen på skærmen.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar