søndag den 10. september 2017

Tanker til modul opgave

                         Tanker til min synopsis og opgave.

  • Min elevgruppe er ikke boglige stærke, derfor vil jeg indføre noget digitalt i min undervisning.
  • De har brug for at se noget visuelt her tænker jeg noget video.
  • Noget hvor de kan bruge deres smart phone, som de skal arbejde med.
  • De skal kunne se mÃ¥let, det skal være mere synligt.
  • Den e-didaktiske model.

  • Jeg vil arbejde med motivation - Knud llleris
  • Undervisningsdifferentiering.   Karin Løvenskjold Svejgaard. 
  • Feedbackmodel, - Evaluering model af Hattie.
  •    
  • Jeg skal have smÃ¥ videoer, mÃ¥ske QR koder sÃ¥ eleven kan arbejde mere selvstædig.
  • Jeg for meget mere tid til hjælp de svage, men ogsÃ¥ tid til de stærke.
  • jeg vil bruge Kahoot som et værktøj som fortæller mig om der har været den læringen som der skal være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar